Nasi prowadzący to wieloletni praktycy,
aktywnie tworzący od wielu lat.

Twórca Potęgi Obrazu. Prowadzi zajęcia z Concept Artu i Digital Paintingu od 2012 r. Autor scenariuszy, książek, game designer.
Z wykształcenia projektant.
Specjalista od komunikacji wizualnej.
Z wykształcenia projektant.
Specjalista od komunikacji wizualnej.
Tworzy projekty na potrzeby gier komputerowych, karcianych, planszowych, komiksów i filmów animowanych.
Pracował jako grafik 2D i concept artysta, potem jako dyrektor artystyczny w agencjach reklamowych.
Aktualnie prowadzi własne studio deweloperskie (Burning Knight Studio) i jest w nim game designerem.
Tworzy scenariusze, dialogi, fabuły, mechaniki, bestiariusze i balansuje gry.
Pracował jako grafik 2D i concept artysta, potem jako dyrektor artystyczny w agencjach reklamowych.
Aktualnie prowadzi własne studio deweloperskie (Burning Knight Studio) i jest w nim game designerem.
Tworzy scenariusze, dialogi, fabuły, mechaniki, bestiariusze i balansuje gry.

Tworzy grafikę do gier, ilustracje, okładki do książek i gier, storyboardy i komiksy. Pracowała jako grafik 2d, później jako dyrektor artystyczny w agencjach reklamowych.
Prowadziła własną agencję ilustratorską. Obecnie jest freelancerem.
Wybrane realizacje:
Dr. Kawashima / Slots – Journey of Magic (Gamelion Studios)
Melissa K. and the Heart of Gold (SDP Games)
Abyss: The Wraiths of Eden / Nightmares from the Deep: The Siren Call /
Enigmatis: Ghosts of Maple Creek /
Grim Legends 2: Song of the Dark Swan (Artifex Mundi)
Dr. Kawashima / Slots – Journey of Magic (Gamelion Studios)
Melissa K. and the Heart of Gold (SDP Games)
Abyss: The Wraiths of Eden / Nightmares from the Deep: The Siren Call /
Enigmatis: Ghosts of Maple Creek /
Grim Legends 2: Song of the Dark Swan (Artifex Mundi)

ale najbardziej upodobał sobie Zbrusha.
Od 2003 roku zawodowo tworzy modele na potrzeby gier i filmów reklamowych.
Pracował w Platige Image. Aktualnie piastuje stanowisko Senior Character Artist w CD PROJEKT RED.
Pracował przy grze Wiedźmin 3: Dziki Gon (niektóre z potworów to jego robota),
a obecnie współtworzy Cyberpunk 2077.
Interesuje się nowoczesną technologią i jej rolą w życiu codziennym.
Dla kogo są nasze szkolenia?
Organizujemy szkolenia z concept artu dla:
– rysowników,
– grafików,
– animatorów,
– projektantów,
– ilustratorów,
– dyrektorów artystycznych z agencji reklamowych,
studiów projektowych, pracowni graficznych.
Zapraszamy wszystkich, którzy interesują się
pracą związaną z grami komputerowymi,
animacją i ilustrowaniem.
pracą związaną z grami komputerowymi,
animacją i ilustrowaniem.
Dla osób pracujących jako ilustratorzy lub graficy koncepcyjni,
chcących podnieść swoje kwalifikacje, mamy szkolenia wyższego stopnia.
chcących podnieść swoje kwalifikacje, mamy szkolenia wyższego stopnia.
UWAGA!
Nie uczymy obsługi programów graficznych.
Nie uczymy rysowania czy malowania.
Nasze szkolenia są dla osób, które już to potrafią.
Nie uczymy rysowania czy malowania.
Nasze szkolenia są dla osób, które już to potrafią.
Oferowane przez nas szkolenia dotyczą konstruowania konceptu,
tworzenia wyjątkowych postaci i środowiska.
tworzenia wyjątkowych postaci i środowiska.
Łączymy umiejętności bazujące na tradycyjnej sztuce rysunku,
z nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi.
Znamy wymagania współczesnych klientów i potrafimy im sprostać,
realizując oryginalne projekty.
z nowoczesnymi rozwiązaniami projektowymi.
Znamy wymagania współczesnych klientów i potrafimy im sprostać,
realizując oryginalne projekty.