Tworzymy największą szkołę concept artu i digital paintingu w Polsce

Pomogliśmy już setkom ambitnych artystów podrasować warsztat oraz rozwinąć swoją karierę w branży gier komputerowych, filmów i animacji. Dołącz do nas!

Zespół Potęgi Obrazu

Poznaj instruktorów
Potęgi Obrazu

Potęga Obrazu to zespół doświadczonych concept artystów i twórców z wielką pasją do dzielenia się swoją wiedzą i najlepszymi technikami. Dlatego, szkoląc się u nas, będziesz w dobrych rękach.

Paweł Graniak

Założyłem studio, w którym tworzymy gry,  Image Power S.A., więc znam ten proces od podszewki i z różnych stron.

Jestem autorem „Snu Czarownika”, słynnego fabularnego podręcznika Concept Artu, na których "wychowało" się setki concept artystów w Polsce.
Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna publikacja po polsku, która dotyczy tej dziedziny. Wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie i jak poprowadzić Cię, żeby wejść schodek wyżej.

Od 11 lat prowadzę szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu w ramach Potęgi Obrazu. Jestem także wykładowcą Concept Artu i Digital Paintingu w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej na wydziale Game Art w Łodzi. Wykształciłem setki osób, widziałem tysiące projektów i mnóstwo problemów na jakie napotykali moi kursanci. Potrafię zająć się każdym indywidualnie i dać feedback, dzięki któremu szybko rusza z miejsca.

Jakub "Kaktus" Balewicz

Freelance Artist and Game Designer Art Director – Space Tail: Every Journey Leads Home.

Przeszedł wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora aż do bycia Art Directorem. Ostatnio pracował na stanowisku Art Directora przy tytule Space Tail w Longterm Games. Gdzie dużą częścią jego pracy było sprawdzanie i konsultowanie prac innych.

Obecnie pracuje nad nowymi projektami i konsultacjami dla różnych Dev Teamów.

Skończył studia z zakresu Sztuki Nowych Mediów i Animacji. Zawodowo grafiką i ilustracją zajmuje się ponad 10 lat.

Agata Skowronek

Ma ponad 8-letnie doświadczenie w pracy nad ilustracjami cyfrowymi do różnych projektów związanych z grami, a od 4 lat prowadzi firmę Agatha Lark Studio.

Obecnie pracuje jako Concept Artist w Go On Board, gdzie zajmuje się tworzeniem grafik koncepcyjnych i ilustracji do gier planszowych oraz karcianych.

Miłośniczka fantastyki, od zawsze związana z rysunkiem, który z czasem przekształcił się w pasję do Digital Paintingu. W tej technice czuje się najlepiej i obecnie jej praca skupia się na tworzeniu Concept Artów do gier.

Oprócz Digital Paintingu pasjonuje się kulturą Japonii, Słowian i wszelkim rękodzielnictwem. Najbardziej inspirują ją prace Zdzisława Beksińskiego, Borisa Vallejo i Anny Podedwornej.

Sofiia Bunduk

W sieci jest znana pod pseudonimem Sonya Moon.

Współpracowała z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych, gdzie prowadziła wykłady z tworzenia postaci i grafiki koncepcyjnej.

Aktualnie pracuje w firmie gamingowej TechTelent jako Senior Artist.

Na swoim koncie ma współpracę przy grach znanej firmy Playrix, pracę nad grą „Gods Unchained”, „MeChat”, okładkami i ilustracjami do książek autorów z list bestsellerów.

Katarzyna Mairer

Od 2020 roku działa jako freelancer. Nieustannie rozwija swój warsztat. Posiada doświadczenie w projektach komercyjnych, jak i niekomercyjnych. Absolwentka Concept Art Master.

Digital Paintingiem i Concept Artem zajmuje się od ponad 7 lat. Tworzy ilustracje i concepty na zlecenia prywatne.

Współpracowała z różnymi firmami zajmując się szeroko pojętym designem. Tworzyła dla prywatnych zleceniodawców: rysunek tradycyjny, ilustracje dziecięce, grafiki użytkowe.

Obecnie pracuje jako concept artystka przy grze „Monster sleep in the dark”.

Agnieszka Niedźwiadek

Nazywana „królową polskiego cartoonu”. Jest zawodowym ilustratorem, concept artystą i grafikiem projektowym.

Ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Łodzi i studia podyplomowe na Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi na kierunku Komiksu i Ilustracji.Pracuje dla wydawnictw z Polski i zagranicy, które zajmują się wydawaniem publikacji dla dzieci związanych z rozrywką i edukacją.

Projektuje opakowania, ilustracje, koncepcje i preprodukcje do gier komputerowych, planszowych oraz animacji
.

Eleonora Matusiak

Grafik 3D, Unreal Engine Generalist, freelancer.

Przygodę z tworzeniem gier komputerowych rozpoczęła 9 lat temu jako modelarz 3D pracując przy niezależnych projektach takich jak Scamper, czy Archer: The Witch’s Wrath i kierując w nich
zespołami artystów jako team lider.

Początkowo tworząc modele i postaci do gier, rozwinęła swoje
umiejętności w kierunku szeroko pojętej obsługi silnika Unreal Engine.

Absolwentka kursów Potęgi Obrazu dla Koncept Artystów.

Pracowała w Image Power przy takich tytułach jak Ambulance Symulator, Archery Tournament, czy Dieselpunk Wars.

Monika Sochacka

Od kilku lat pracuje jako koncept artystka oraz ilustratorka w studiu Red Square Games przy
projekcie SlavicPunk: Oldtimer.

Monika posiada wieloletnie doświadczenie przy tworzeniu całościowych projektów graficznych
oraz ilustrowaniu na potrzeby gier planszowych i RPG

Pracowała między innymi nad SibirPunk, AnnoDomini1666,
Tkacze Burz.

Grzegorz Gierlicki

Artysta specjalizujący się w projektowaniu postaci do gier.

Pracował w CyberAlchemists, gdzie współtworzył różnorodne postaci o różnych stylach i charakterach, nadając im autentyczność i głębię.

Jego główne narzędzie to ZBrush, w którym modeluje postaci, dbając o detale i wyrazistość.

Podczas mojej pracy w CyberAlchemists, miał również okazję konsultować się z innymi członkami zespołu na temat mechaniki gry.

Współpracując z projektantami i programistami, analizował i doskonalił mechanikę rozgrywki, aby stworzyć płynne i satysfakcjonujące doświadczenie dla graczy.

Zapraszamy wszystkich, którzy pasjonują się pracą związaną z tworzeniem gier komputerowych, filmów i animacji.

500+
Absolwentów kursów z concept artu i digital paintingu od 2022 r.
20 000+
Uczestników bezpłatnych webinarów.
80%+
Osób kończących nasze wymagające kursy. Jesteśmy z tego dumni!
11 lat
Doświadczenia w branży tworzenia gier i szkolenia z concept artu.
Poznaj kursy Potęgi Obrazu

Tworzymy interaktywne kursy internetowe z codziennym wsparciem instruktorów oraz pomocną społecznością

Projektuj niesamowite postaci, potwory, maszyny i środowiska. Poznaj techniki zawodowych Concept Artystów i rozwiń swoją karierę w branży gier komputerowych, filmów i animacji.

Stwórz pierwszą grę komputerową w Unreal Engine 5 – najbardziej zaawansowanym silniku do tworzenia gier AAA na świecie. Przygotuj się na zupełnie nowy etap w karierze artysty i twórcy/czyni gier!

Specjalnie dla Was nawiązujemy współpracę z najlepszymi firmami w branży edukacji online, aby tworzyć wyjątkowej jakości kursy dla wszystkich osób z pasją do concept artu i gamedevu!

Cześć! 👋

Zapraszamy do kontaktu, odpisujemy błyskawicznie.

Kasia Żabińska
Koordynatorka Kursów
potegaobrazu@brave.courses
+48 739 038 640
Paweł Graniak
Twórca Potęgi Obrazu
pawel.graniak@potegaobrazu.pl
+48 507 342 705