Kurs rysowania mangi z Sofiią Bunduk. Stwórz pierwszy własny komiks!

Zapraszamy Cię w podróż po magicznym świecie mangi, pełnym emocji i przygód. Pomożemy Ci odnaleźć Twój styl, nauczymy opowiadać historie i pokażemy, jak tworzyć mangę po swojemu!

6 modułów – od tworzenia postaci po okładkę komiksu.
5,5 godzin wideo – online, ale przy wsparciu Sofii Bunduk.
Społeczność na Discordzie – miejsce do wymiany doświadczeń i wzajemnej inspiracji.

Hero Image

Szlifuj 6 umiejętności twórców Mangi

Pod okiem doświadczonych rysowników udoskonalisz swój warsztat, projektując wspaniałe postaci!

Style Mangi i tworzenie postaci

Manga klasyczna i współczesna, anatomia i jej przekształcenia, emocje postaci na twarzy i ciele.

Technika gestu i manekizacji

Gest, manekizacja, Yoksi (leśny stwór), Uczennica z mechaniczną ręką (Hio), postać w ruchu.

Atrybuty i antagoniści

Atrybuty – mangowe przedmioty, Rysowanie samuraja i bestii, tworzenie planszy zbiorczej.

Perspektywa 
i lokacja

Perspektywa, lokacja, opowiadanie historii kadrami, scenopis, scenorys, lineart.

Rozkładówki komiksu

Wciąganie widza w akcję, podział na kadry, szkice, efekty i dymki.

Tworzenie okładki i postprodukcja

Teoria barw, szkic kompozycyjny, okładka, typografia, produkcja komiksu.

Sofiia pracowała nad wieloma znanymi produkcjami – jesteś w dobrych rękach!

Marzysz, by stworzyć własny komiks? A może mangę? Wszystko jest możliwe!

Cześć, jestem Paweł Graniak i, mimo że od ponad 12 lat prowadzę kursy z Concept Artu, to do dziś pamiętam swoje pierwsze spotkanie z mangą. To było jak eksplozja! Wtedy zaczęło się moje wielkie marzenie…

Są takie wydarzenia w życiu każdego twórcy, które pokazują mu nowe możliwości i sprawiają, że wyobraźnia szybuje. Tak było ze mną i filmem „Księżniczka Mononoke”. Zachłysnąłem się tą opowieścią o podróży wśród mitycznych sił natury. Widząc, jak niesamowite narzędzia oferuje manga, i w jak magiczny, pełen ekspresji sposób pokazuje emocje, zapragnąłem wprowadzić w ten świat innych, młodych artystów. Nauczyć ich konstruować opowieści i budować wyrazistych bohaterów. Moim marzeniem stał się kursu mangi.

Jednak „przed wyruszeniem w drogę, należy zebrać drużynę” – potrzebowałem „mangowego wymiatacza”, kogoś, kto dosłownie „żyje” mangą. Usłyszałem wtedy o młodej artystce z Ukrainy, która w wieku 11 lat opanowała obsługę Photoshopa i Paint Tool Sai, nie bez przeszkód przeszła drogę do własnego manga style, i mając 25 lat została Art Leadem! To była Sofiia Bunduk.

Prawie natychmiast umówiłem się z nią na spotkanie, które zmieniło wszystko.

Gdy zaproponowałem Sofii współpracę… zapanowała ABSOLUTNA magia! Zaczęliśmy rozmawiać, dzieląc się swoją pasją i nauczycielską praktyką, a szkice, które podesłała Sofiia były dokładnie tym, czego potrzebowałem. Pełni zapału rozpoczęliśmy pracę nad kursem. Sofiia niesamowicie rozrysowała lekcje, a ja nagrałem narrację. Powstało coś z głębi naszych serc: Manga Creators!

Zapraszamy Cię w podróż po magicznym świecie mangi, pełnym emocji i przygód. Pomożemy Ci odnaleźć Twój styl, nauczymy opowiadać historie i pokażemy, jak tworzyć mangę po swojemu!

Dla kogo jest ten Program?

Dla Ciebie, jeśli:

Marzysz, by zacząć tworzyć mangowe komiksy pełne wspaniałych opowieści i wskoczyć w tej umiejętności poziom wyżej. To kurs zarówno dla początkujących, jak i tych, którzy już rysują.

Żeby wynieść z kursu jak najwięcej, potrzebujesz znać (i mieć) Photoshop lub inny program do grafiki np. Clip Studio Paint, Krita, Procreate.

Już pracujesz w branży, ale chcesz podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.

Nie dla Ciebie jeśli:

Nie potrafisz rysować i nie chcesz się tego nauczyć. Mimo że nie trzeba znać się na Digital Paintingu, to jednak podstawowe umiejętności w zakresie rysunku są konieczne, aby wyciągnąć z Programu jak najwięcej.

Jeśli jesteś osobą, która nigdy nie miała kontaktu z mangą, nie czytała komiksów, nie rysowała w tym stylu, ani nie oglądała żadnego anime, to nie skorzystasz z tego kursu w pełni. Musisz mieć podstawowe pojęcie na temat mangi, żeby wykorzystać cały potencjał tego, co przygotowaliśmy.

Zobacz opinie uczestników

Tagline

Program Manga Creators

Potrzebujesz o tym porozmawiać? Zadzwoń na +48 739 038 640 lub napisz na potegaobrazu@brave.courses 🙂

Moduł 1

Przygoda się rozpoczyna. Różne style Mangi i tworzenie postaci.

Tematy
1. Rozpoczęcie przygody 
z mangą (teatrzyk).
  • Prezentacja bohaterów (jako cienie bez detali) 
i historii.
2. Manga klasyczna 
i współczesna.
  • Przykłady klasycznej Mangi i porównanie ich z Mangą współczesną.
  • Prezentacja kilku technik tworzenia Mangi i opowiadania historii za jej pomocą.
3. Anatomia i jej przekształcenia na potrzeby Mangi.
  • Rysowanie postaci w realistycznych proporcjach.
  • Realistyczne proporcje postaci męskiej i żeńskiej, a także różnice w ich budowie. Dwa kanony: 8 głów i 7,5 głowy.
  • Rysowanie jednego z naszych bohaterów (Salvo) z uwzględnieniem realistycznych proporcji, co będzie podstawą do przekształceń na potrzeby Mangi.
4. Anatomia – przekształcenia (rysowanie postaci w kilku przekształceniach).

  • Rysowanie wybranego bohatera (Salvo) w kilku przekształceniach proporcji
  • Wybór 5 przekształceń odpowiadających pięciu danym wrażeniom.
  • Świadome wykorzystanie zmienionych proporcji, żeby wzbudzić strach, pewność siebie, czy inne cechy. 

5. Emocje postaci na twarzy.
  • Uzyskiwanie konkretnych emocji na twarzy postaci.
  • Pokazanie radości, euforii, smutku, złości, furii, czy gniewu w Mandze.
  • Uzyskiwanie emocji na twarzy z pomocą 
przekształceń anatomii.
6. Emocje postaci w ciele.
  • Manipulowanie ciałem postaci, żeby uzyskać strach, radość, furię czy smutek.
  • Działanie przekształceń proporcji na głębszym poziomie.
Efekty
  • Wprowadzimy Cię w historię, którą będziemy prowadzić przez cały kurs.
  • Zapoznasz się w niej z bohaterami, zrozumiesz ich cel i zobaczysz jedną z lokacji.
  • Doświadczysz, w jaki sposób opowiadać historię za pomocą Mangi.
  • Narysujesz postać z uwzględnieniem zasad anatomii (układ kostny, układ mięśniowy), zachowując prawidłowe, realistyczne proporcje.
  • Stosujesz kanon 8 lub 7,5 głowy, w praktyce.
  • Stosujesz świadomie przekształcenia proporcji adekwatne do wrażeń, które chcesz uzyskać poprzez przekształcenie (np. strach, pewność siebie itp.)
  • Wykorzystujesz przekształcenia anatomii do wyrażania emocji swojej postaci – zarówno na twarzy, jak i w ciele.
Projekty
  • Opis wybranej (lub swojej) postaci. Przekształcenia anatomii (5 przekształceń, 
na podstawie realistycznej postaci).
Moduł 2

Latający las. Technika gestu i manekizacji.

Tematy
1. Gest.
  • Technika gestu, dzięki której łatwiej można tworzyć pozy dynamiczne.
  • Działanie linii przepływu energii i jej wykreślanie na przykładzie kilku postaci w ruchu.
2. Konstruowanie postaci 
z pudełek pod różnymi kątami (manekizacja).
  • Wykorzystanie manekizacji – wykreślanie postaci pod różnymi kątami i z różnych ujęć kamery.
  • Połączenie gestu i manekizacji dla uzyskania niesamowitych efektów.
3. Yoksi – leśny stwór.
  • Rysowanie stwora 
z wykorzystaniem przekształceń.
  • Przekuwanie pomysłu w gotowy wizerunek postaci.
  • Projektowanie nieludzi.
4. Uczennica z mechaniczną ręką (Hio).
  • Rysowanie postaci 
z wykorzystaniem przekształceń anatomii i proporcji, aby uzyskać wizerunek młodej, szczupłej dziewczyny, która jest pewna siebie i bardzo ciekawska.
5. Postać w ruchu.
  • Dynamika postaci. Rysowanie dynamicznych ujęć (kopnięcie, skok, bieg, 
i dwa rodzaje zadawanych ciosów ręką).
Efekty
  • Połączysz technikę gestu 
i manekizacji w swojej pracy.
  • Rozpoczniesz pracę nad rysowaniem mangowego stwora – przekujesz wizję w rysunek postaci.
  • Przejdziesz przez wszystkie etapy rysowania postaci z przekształceniami i wykorzystaniem proporcji bez odbiegania od tematu pracy.
  • Poruszysz przygotowaną postać – przygotujesz ujęcia z kopnięciem, ciosem, skokiem 
i w biegu.
Projekty
  • Postać w ruchu (5 ujęć – kopnięcie, cios X2, skok, bieg). Emocje na twarzy i ciele.
Moduł 3

Leże Bestii. Rysowanie atrybutów i antagonisty.

Tematy
1. Atrybuty – mangowe przedmioty.
  • Etapy powstawania atrybutów i zasady ich projektowania.
  • Rysowanie działa Salvo
i miecza Samuraja. Odzwierciedlanie osobowości właściciela 
w atrybutach.
2. Rysowanie Samuraja Mistrza Mieczy w innych przekształceniach.
  • Technika szybkiego wykonania szkicu wstępnego i przejście do bardziej szczegółowego lineartu.
3. Tworzenie planszy zbiorczej.
  • Zasady przygotowania planszy prezentacyjnej do portfolio.
  • Elementy planszy i ich rozłożenie na formacie.
4. Bestia.
  • Rysowanie głównego antagonisty.
  • Źródła i wykorzystanie referencji. Opis Bestii i szkice koncepcyjne. Wybór szkicu do dalszej realizacji.
  • Technika projektowania
z plamy, która bardzo dobrze sprawdza się 
w przypadku tworzenia potworów.
Efekty
  • Rysujesz atrybuty, które odzwierciedlają osobowość właściciela.
  • Rysujesz Bestię 
z wykorzystaniem referencji.
  • Przygotowujesz planszę zbiorczą z propozycją stylu pracy.
Projekty
  • Wybór stylu i umieszczenie elementów na planszy zbiorczej.
  • Rysowanie antagonisty (opis i szkice plus gotowy rysunek na planszy).
Moduł 4

Perspektywa 
i lokacja.

Tematy
1. Perspektywa.
  • Wykreślanie trzech rodzajów perspektywy: jednozbiegowa, z dwoma i trzema punktami zbiegu.
  • Blokowe rozrysowanie wioski w perspektywie dwuzbiegowej.
2. Lokacja – perspektywa i przestrzeń.
  • Działanie i stosowanie planów w obrazie.
3. Wstęp do komiksu 
– przykłady (manga i nie tylko).
  • Przykłady komiksów 
i działanie tego medium.
  • Budowanie napięcia w komiksie i współgranie postaci z tłem.
  • Opowiadanie historii 
z pomocą komiksu.
4. Opowiadanie historii kadrami.
  • Rozrysowanie sceny walki Samuraja i Bestii.
  • Kontynuowanie opowieści, zawieszanie i przyspieszenie akcji.
  • Projektowanie doświadczenia odbiorcy.
5. Tworzenie scenopisu do własnego komiksu.
6. Scenorys 
– przygotowanie graficznych notatek 
do komiksu.
7. Rodzaje linii i lineartu.
  • Technika tworzenia lineartu do różnych celów.
  • Prowadzenie linii w rysowaniu różnych elementów komiksu.
  • Dobre praktyki, tworzenie czystych i płynnych linii.
  • Antyprzykłady – „sianko”.
Efekty
  • Wykreślasz perspektywy.
  • Rozumiesz, jak opowiadać historię kadrami w komiksie. Kiedy należy historię przyspieszyć, a kiedy spowolnić.
  • Przygotowujesz scenopis
i scenorys swojego komiksu.
  • Stosujesz lineart.
Projekty
  • Lekcje z tego modułu będą wykorzystane w kolejnych zadaniach. Tydzień na nadrobienie zadań 
z poprzednich modułów.
Moduł 5

Rozkładówki komiksu.

Tematy
1. Rozkładówka 
– prowadzenie oka widza po kadrach i wciąganie go w akcję.
2. Rozkładówka – podział na kadry.
  • Zaplanowanie mocnych punktów, które przyciągają uwagę w całej rozkładówce.
  • Dzielenie rozkładówki 
na kadry w celu spotęgowania efektu odbioru historii.
3. Rozkładówka 
– opowiadanie historii.
  • Rozbijanie harmonii 
i drażnienie widza, a przekazywanie historii 
w sposób ciągły.
4. Rozkładówka – szkice.
  • Przygotowanie czystego szkicu wszystkich elementów.
5. Rozkładówka 
– lineart.
  • Wykańczanie szkiców 
i rysowanie po nich.
  • Finalny lineart.
6. Rozkładówka – efekty 
i dymki.
  • Dodawanie efektów do rozkładówki. Wybór fontu 
i wpisanie tekstu w dymki.
Efekty
  • Przygotujesz szkic pierwszej rozkładówki: poprowadzisz oko odbiorcy, podzielisz rozkładówkę na kadry.
  • Naszkicujesz wszystkie elementy rozkładówki.
  • Dobierzesz rodzaj linii do swojego komiksu, wykorzystasz go w rozkładówce.
  • Dodasz do rozkładówki dymki 
i tekst.
Projekty
  • Przygotowanie dwóch rozkładówek do komiksu.
Moduł 6

Tworzenie okładki komiksu i postprodukcja.

Tematy
1. Teoria barw.
  • Stosowanie teorii barw 
w praktyce.
  • Schematy kolorystyczne 
i techniki ich tworzenia.
  • Wpływ barw na odbiór ilustracji i dostosowanie odbioru do oczekiwań.
2. Okładka – szkic kompozycyjny.
  • Rozpoczęcie pracy nad okładką od szkiców kompozycyjnych.
  • Wybór szkicu do finalnej wersji okładki.
  • Rola, zawartość i projektowanie okładki.
3. Okładka – lineart.
  • Rozrysowanie okładki na czysto.
4. Okładka – kolory.
  • Kolory do okładki, światłocień i sposób, 
w jaki buduje on bryły i postaci.
5. Okładka – efekty 
i typografia.
  • Projektowanie z zastosowaniem liter i zakończenie pracy nad okładką.
6. Produkcja komiksu.
  • Indesign i przygotowanie PDF-ów.
Efekty
  • Przygotujesz okładkę do swojego komiksu – od szkicu, przez lineart, kolory, po efekty 
i typografię.
  • Przygotujesz swój komiks do publikacji.
Projekty
  • Projekt okładki.
  • Złożenie komiksu w całość oraz przygotowanie do publikacji.

Kursy Potęgi Obrazu od lat słyną z najwyższej jakości. Zainspiruj się przykładowymi lekcjami!

Zobacz nagrania webinarów

Prace prowadzącej kurs

Manga Creators to nowoczesny kurs internetowy ze  wsparciem instruktorów na Discordzie

30 lekcji video
po 15-20 minut każda

DOSTANIESZ W SUMIE 5+ GODZIN LEKCJI WIDEO W STUDYJNEJ JAKOŚCI

Wielka społeczność
artystów i artystek

OD 10 LAT POTĘGA OBRAZU WYKSZTAŁCIŁA SETKI OSÓB PRACUJĄCYCH W GAMEDEVIE.

Wsparcie na Discordzie

MOŻESZ TEŻ PYTAĆ I ODPOWIADAĆ INNYM UCZESTNIKOM - DISCORD JEST DLA CIEBIE NAWET PO KURSIE, NA ZAWSZE!

"Kursy organizowane przez Potęgę Obrazu są niezwykle inspirującym i rozwijającym doświadczeniem. Prowadzący dzięki pasji i doświadczeniu przekazują ogromną wiedzę, która nie tylko dostarcza potrzebnych informacji, ale także inspiruje do dalszych poszukiwań oraz rozwoju. Dla mnie decyzja o podjęciu tego kursu była jedną z najlepszych. Mobilizacja do pracy, zakres wiedzy, jak również inspirująca atmosfera, były triggerem do rozwoju moich umiejętności oraz kariery zawodowej.

Polecam każdemu kto pragnie poznać zasady grafiki koncepcyjnej i ilustracji, rozwijać się oraz poznać wspaniałych ludzi, którzy chętnie dzielą się swoją pasją i wiedzą na najwyższym poziomie."

Prowadząca Kurs

Sofiia Bunduk

Pochodzi z małego miasteczka w Ukrainie, Pawłograd. W sieci jest znana pod pseudonimem Sonya Moon. Współpracowała z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych, gdzie prowadziła wykłady z tworzenia postaci i grafiki koncepcyjnej.

Aktualnie pracuje w firmie gamingowej TechTelent jako Senior Artist.

Na swoim koncie ma współpracę przy grach znanej firmy Playrix, pracę nad grą „Gods Unchained”,  „MeChat”, okładkami i ilustracjami do książek autorów z list bestsellerów.

Manga jest jej pasją od wielu lat. Współtworzenie kursu Manga Creators to, jak sama pisze „spełnienie jej marzeń”. Bardzo lubi uczyć innych młodych twórców.

Linki do portfolio Sofii:
artstation.com/sonyamoon
instagram.com/sonyamoon__/
instagram.com/sonyamoonart/

Tagline

Co wyróżnia
Manga Creators?

✅ Całość programu odbywa się w języku polskim i online, więc możesz uczyć się z dowolnego miejsca, o dowolnej porze i bez obaw o barierę językową.

✅ Ten program rozwija nie tylko warsztat, ale i zdolności projektowe oraz storytelling.

✅ Otrzymujesz konkretny feedback dla Twoich prac - dwóch ostatnich zadań.  To główny wyróżnik Manga Creators w stosunku do innych kursów na Udemy czy Domestice, gdzie nie ma w ogóle kontaktu z instruktorem!

✅ Program jest stworzony w oparciu o to, co dzieje się na polskim rynku pracy (znamy realia). I dlatego dowiesz się, jak zbudować zaciekawiające portfolio, i jak wyróżnić się podczas rozmów o pracę.

✅ Dowiesz się, jak zbudować i rozwinąć swoje umiejętności jako twórca Mangi oraz jakie zadania czekają na Ciebie w pracy.

✅ Poznasz mnóstwo wspaniałych osób, z pasją do mangi i anime, jak Ty.

🎯 Zaczniesz tworzyć swój unikalny styl w mandze.

🎯 Zaprojektujesz niesamowite mangowe postaci (świadomie wykorzystując przekształcenia), lokacje, potwory, duchy, demony, mechy, Yoksi i inne istoty.

🎯 Zrozumiesz „od zera" jak posługiwać się medium, jakim jest komiks, stosując storytelling.

5+ GODZIN NAGRAŃ W RAMACH 30 LEKCJI NA PLATFORMIE

Na specjalnie stworzonej platformie znajdziesz dostęp d 30 lekcji wideo z dostępem na 12 miesięcy. Lekcje są krótkie i ultra praktyczne.

7 PROJEKTÓW

Będziesz uczyć się poprzez robienie, a nie oglądanie. Na pracę nad zadaniami zarezerwuj sobie ok. 16-24h. Po ukończeniu zaliczeniu określonych zadań otrzymasz certyfikat, którym wzbogacisz swoje portfolio.

FEEDBACK INSTRUKTORÓW DO ZADAŃ ZALICZENIOWYCH

Ostatnie dwa zadania zostaną ocenione przez instruktorów kursu, a Ty otrzymasz indywidualny feedback. Poza tym tworzymy przestrzeń do wymiany wiedzy i wskazówek pomiędzy uczestnikami na Discordzie. To wsparcie jest najlepszą częścią programu i czymś co odróżnia nas od innych szkoleń i kursów z tej tematyki.

SPOŁECZNOŚĆ POTĘGI OBRAZU

Uczysz się w grupie, a nie samotnie. Codziennie będziesz uczestniczyć w dyskusjach na platformie Discord i dzielić się wiedzą. Po zakończeniu kursu platforma nadal będzie dostępna do dalszych dyskusji.

Super, że chcesz się uczyć z nami

14-dniowa gwarancja

Masz prawo rezygnacji do 14 dni od zakupu. Możesz powiedzieć, że to jednak nie dla Ciebie lub nie masz czasu na szkolenie, a my zwrócimy Ci 100% wpłaconych pieniędzy, w ciągu 3 dni roboczych. Niczego nie ryzykujesz. Działamy w zaufaniu.

Nie musisz płacić wszystkiego od razu

Możesz skorzystać z płatności odroczonej przez PayPo i otrzymać dostęp do kursu już teraz, a zapłacić dopiero za 30 dni. Możesz również rozłożyć płatność na kilka rat.

Kurs może opłacić Twój pracodawca

Wiele osób wybiera finansowanie z budżetu firmy. Napisz na potegaobrazu@brave.courses jeśli potrzebujesz faktury proforma. Dla zespołów z tej samej firmy oferujemy dodatkowe rabaty!

490 zł brutto
Możesz skorzystać z PayPo i odroczyć płatność o 30 dni lub rozłożyć na kilka rat. Cena brutto, z 23% VAT (otrzymasz fakturę).

Najniższa cena w ciągu 30 dni – 490 zł.

30 lekcji w programie Manga Creators prowadzonym przez Sofiię Bunduk i Pawła Graniaka.
5+ godzin praktycznych nagrań + kilkadziesiąt godzin praktyki w ramach projektów.
Feedback do Twoich prac zaliczeniowych.
Dostęp do nagrań na 12 miesięcy.
Dostęp do społeczności na Discordzie na zawsze!
Projekt zaliczeniowy i certyfikat.
Gwarancja satysfakcji z kursu lub zwrot pieniędzy.
KUP DOSTĘP DO
MANGA CREATORS
User ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser rating
🔥 512 absolwentów/ek kursów Potęgi Obrazu, jesteś w dobrych rękach!

FAQ

Masz dodatkowe pytanie?
Pomożemy szybko!

Kasia Żabińska
Kasia Żabińska
Paweł Graniak
Paweł Graniak
Pracuję jako grafik w firmie, która produkuje gry/filmy/ilustracje. Chciałbym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie mangi. Czy mając już pewne doświadczenie, dowiem się na szkoleniu czegoś nowego?

Nasze szkolenia są właśnie dla osób, które już zajmują się szeroko pojętym obrazem. Poznasz wiele technik, które będziesz mógł wykorzystać w pracy. Dodatkowo otrzymasz porady i wskazówki co do swojego warsztatu. Zaprezentujemy Ci zupełnie nowatorskie podejście do projektowania postaci, jej atrybutów i otoczenia.

Mam dość dobrze opanowaną sztukę rysunku. Problemem jest dla mnie wymyślanie postaci, środowiska itd. Czy podczas szkoleń będzie mowa o tym, jak poradzić sobie z kreowaniem nowych konceptów?

Owszem, „wymyślactwo” to trzon naszych szkoleń. Pokażemy, jak odblokować wyobraźnię i zmusić ją do współpracy. Zobaczysz, jak łatwe się to okaże w praktyce. Zaprezentujemy także metody, dzięki którym projektowanie postaci i otoczenia jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem.

Zajmuję się mangą jakiś czas, ale czuję, że wciąż mam problemy z podstawami. Czy podczas szkolenia będą poruszane fundamentalne zagadnienia, np. anatomia?

Tak, solidne podstawy to obowiązkowa sprawa. Będziemy sporo pokazywać i tłumaczyć, jak w prosty sposób opanować konstrukcję, anatomię, proporcje itd. Uczestnicy podczas zajęć będą dużo rysować, zwracając uwagę właśnie na te zagadnienia.

Sporo rysuję i maluję, planuję zmienić pracę i zająć się tworzeniem grafik na potrzeby gier komputerowych. Czy dla takiego laika jak ja szkolenia będą zrozumiałe?

Jak najbardziej będą. Nasze szkolenia są skierowane zarówno dla tych, którzy pracują jako graficy koncepcyjni lub ilustratorzy, ale także dla tych, którzy dopiero planują taką ścieżkę kariery. Będziemy zajmować się zagadnieniami, które zarówno dla „świeżych”, jak i doświadczonych rysowników będą ciekawe i atrakcyjne. Każdy zyska dużo nowej wiedzy i przetrenuje ją na zajęciach. Będziemy poznawać zarówno podstawy tworzenia postaci, jak i bardziej złożonych ilustracji.

Potrafię rysować, ale nie skończyłem żadnej szkoły w tym kierunku. Czy Wasze szkolenia są odpowiednie dla mnie?

Oczywiście, nie trzeba mieć wykształcenia artystycznego, aby tworzyć wspaniałe projekty postaci lub środowiska. Wystarczy, że potrafisz rysować i lubisz to. Pozostałe umiejętności, również wiedzę branżową związaną z gamedevem i projektowania na potrzeby topowych firm, poznasz w trakcie kursu. Często to właśnie osoby, które nie mają bardzo charakterystycznego stylu lub nawyków, potrafią elastycznie dostosować się do specyficznych wymogów branży.

Jakie dodatkowe narzędzia potrzebuję i ile one kosztują?

Bardzo przyda Ci się dowolny tablet graficzny. Nie musi być to jednak tablet z górnej półki - możesz zacząć z tym, co już masz. Pracujemy głównie na programie Photoshop (jest on płatny, kosztuje kilkadziesiąt złotych miesięcznie), ale jeśli chcesz używać innego programu to również jest taka możliwość.

Co jest takiego wyjątkowego w Manga Creators? Czym różni się od innych szkoleń tego typu?

Program jest skonstruowany tak, abyś mógł systematycznie pracować nad swoimi umiejętnościami, krok po kroku. Przygotowaliśmy dla Ciebie 7 zadań do realizacji, z czego dwa ostatnie zostaną szczegółowo ocenione przez naszych mentorów, którzy przekażą Ci indywidualny feedback. Dzięki temu otrzymasz praktyczne wskazówki, które pomogą Ci rozwijać się jako ilustrator, grafik czy concept artysta.

Wyjątkowym elementem kursu jest również społeczność na Discordzie – grupa pasjonatów mangi takich jak Ty! To przestrzeń, w której możesz dzielić się inspiracjami, pomysłami i zdobywać nowe znajomości. Dzięki tej społeczności możesz czerpać motywację, wymieniać się doświadczeniami i wspierać się nawzajem na swojej artystycznej drodze.

To zaliczanie zadań domowych brzmi strasznie, nie jestem jeszcze zaawansowanym artystą/mangako – czy to zaliczę?

Bez obaw! Projekty są opisane szczegółowo i w prostych krokach. Dzięki temu przećwiczysz dokładnie to, czego uczysz się w lekcjach. Niektórzy z naszych studentów zaczynali od zera, a ukończyli kurs projektem z wyróżnieniem!

Czy kurs jest praktyczny?

Kurs zawiera elementy teoretyczne oraz mnóstwo praktyki, w tym zadania zaliczeniowe podlegające feedbackowi. Wielu kursantów chwali proporcje, jakie zachowaliśmy między teorią a praktyką i twierdzą że to jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) kurs w jakim brali udział! Naszym „secret sauce” bardzo cenionym przez studentów są: prace domowe, feedback do zadań i społeczność na Discordzie.

Dlaczego mogę Wam zaufać?

W ciągu ostatnich lat wyszkoliliśmy setki artystów. Sprawdź opinie kursantów oraz nasz profil na Facebooku. Co więcej, partnerem organizującym jest BRAVE.courses – uznana firma w branży edukacji online, z której programów skorzystało już ponad 4000 specjalistów.

Ile czasu potrzebuję na ten program?

Na kurs rekomendujemy przeznaczyć około 4 tygodnie systematycznej pracy. Najwięcej skorzystasz jeśli poświęcisz ok. 4-6 godzin tygodniowo na lekcje video, i zadania. Skala zaangażowania zależy jednak tylko od Ciebie, część uczestników poświęca więcej czasu, a część wybiera dla siebie najciekawsze dla nich elementy. Niektórzy realizują kurs ekspresowo, inni we własnym tempie.

W jakiej formie jest kurs?

Kurs został zaprojektowany tak, abyś mógł uczyć się we własnym tempie i mieć pełną swobodę w dostępie do materiałów. Otrzymasz dostęp do nagrań wideo i materiałów dodatkowych, które możesz przerabiać w dowolnym momencie, a także wracać do nich przez kolejne 12 miesięcy od zakupu kursu. Dzięki temu możesz dowolnie powtarzać i utrwalać zdobywaną wiedzę, dostosowując naukę do swojego harmonogramu.

Uczysz się przez rysowanie, a nie tylko oglądanie materiałów! Kurs obejmuje 7 zadań do realizacji, które pozwolą Ci na praktyczne wykorzystanie wiedzy i rozwijanie swoich umiejętności z każdą lekcją. 2 spośród wszystkich zadań zostaną sprawdzone przez naszych instruktorów, a Ty otrzymasz indywidualny feedback.

Dodatkowo, kurs oferuje przestrzeń do wymiany doświadczeń i inspiracji na platformie Discord, gdzie możesz spotkać innych pasjonatów mangi, omawiać techniki i dyskutować nad pomysłami.

Jak długo mam dostęp do materiałów?

Dostęp do wszystkich nagrań, materiałów i społeczności masz na 12 miesięcy od momentu dołączenia do kursu.

Jak wygląda program kursu?

Staramy się tworzyć najlepszy program na rynku. Dokładny zakres tematyczny znajdziesz w sekcji Program.

Gdzie mogę oglądać lekcje?

Dostęp do lekcji otrzymasz w ramach naszej platformy, w której główny materiał szkolenia jest przedstawiony w postaci lekcji video, artykułów oraz plików do pobrania – możesz z nich korzystać kiedy chcesz w ciągu 12 miesięcy od startu kursu.

Jak działa społeczność?

Na zawsze otrzymasz dostęp do naszej (podobno już legendarnej) społeczności na Discordzie. Poznasz innych uczestników oraz skorzystasz ze wzajemnej wymiany wiedzy, inspiracji i feedbacku. Bardzo możliwe, że poznasz też przyszłych współpracowników oraz zyskasz nowe przyjaźnie w branży!

Gdzie odbywa się kurs?

Kurs odbywa się w 100% online, na specjalnie utworzonej przez nas platformie. Ważnym elementem jest też moduł społecznościowy na Discordzie, w którym poznajesz innych uczestników oraz dzielisz się wiedzą i doświadczeniem.

Czy dostanę certyfikat? Jakie są warunki otrzymania certyfikatu?

Tak, otrzymasz certyfikat za wykonanie określonych zadań zgodnie z wymaganiami.

Ile to kosztuje ?

W sekcji z cennikiem znajdziesz informację o najlepszej dostępnej teraz cenie oraz możliwościach finansowania. Zapraszamy!

Jak opłacić dostęp?

Dostęp opłacisz kartą, przelewem online lub BLIK’iem. Możesz opłacić również na bazie faktury proforma tradycyjnym przelewem lub z budżetu szkoleniowego Twojej firmy – napisz na potegaobrazu@brave.courses jeśli potrzebujesz proformy.

Czy można kupić na raty lub zapłacić później?

Możesz skorzystać z płatności odroczonej przez PayPo i otrzymać dostęp do kursu już teraz, a zapłacić dopiero za 30 dni. Możesz również rozłożyć płatność na kilka rat.

Czy można dostać fakturę proforma i zapłacić zwykłym przelewem?

Oczywiście, napisz na potegaobrazu@brave.courses i podaj dane do faktury.

Czy można sfinansować kurs z budżetu szkoleniowego?

Tak, wielu uczestników dostaje finansowanie z budżetu szkoleniowego. Napisz do nas, aby otrzymać specjalną ofertę dla firmy!

Czy jest gwarancja? Czy mogę zwrócić kurs?

Tak, kurs możesz zwrócić bez dodatkowych pytań do 14 dni po jego rozpoczęciu. Otrzymasz pełny zwrot kosztów wciągu 3 dni roboczych od wysłania do nas maila z prośbą o zwrot. W poprzednich kursach o zwrot poprosiło tylko kilka osób na ponad 500 uczestników (z przyczyn osobistych) – postaraliśmy się, żeby jakość kursu była na najwyższym poziomie! Dajemy jednak gwarancję, więc niczym nie ryzykujesz.

Gdzie jest regulamin?

Regulamin znajdziesz tutaj.

Czy dostanę fakturę?

Tak, otrzymasz fakturę automatycznie po zakupie dostępu. Jeśli wybierzesz płatność na raty, również dostaniesz od razu fakturę (na kwotę równą wpłaconej racie).

Zacznij swoją przygodę z Mangą!

Rozwijaj swój talent! Ze wsparciem instruktorów i świetną społecznością.