🚀 Zapraszamy Cię w podróż po tajemnicach mangi i anime!
17 i 24 kwietnia pod okiem doświadczonych twórców: Sofii Bunduk i Pawła Graniaka poszerzysz swoją wiedzę na temat:
- kolorów w mandze
- mangowego art style (w tym proporcji i anatomii postaci)
📆 PROGRAM
WARSZTAT 1 | 17 kwietnia o 19.00
Sekrety art style mangi i anime. Jak podbiły świat?
👉 Czym style manga i anime różnią się od innych?
👉 Jak rysować anatomię w mandze i anime? Dlaczego proporcje ciała są tu tak ważne?
👉 Czy to prawda, że w świecie mangi istnieje ponad 1000 stylów graficznych?
Style manga i anime, jako jedne z nielicznych są powszechnie rozpoznawalne (mimo że każdy autor mangi rysuje coś wyjątkowego). Jak to możliwe? Słowa klucze to: Line Art i cieniowanie 2D (Cell shading). Podczas spotkania LIVE opowiemy o nich nieco więcej.
WARSZTAT 2 | 24 kwietnia o 19.00
Zaprojektuj okładkę swojej mangi! Tajemnice koloryzacji
👉 Jak pokolorować rysunek w stylu anime i stworzyć piękną okładkę swojej mangi?
👉 Dlaczego jasne kolory w anime są ważne w komiksach manga?
👉 Co łączy kontrast kolorów anime i czarno-biały, monochromatyczny styl mangi?
Podczas tego warsztatu dowiesz się jakich kolorów użyć, tworząc ilustracje anime i kiedy warto sięgnąć po te bardziej wyblakłe, a kiedy bardzo jasne. Nauczysz się Cię:
🔘 jak tworzyć objętość za pomocą „płaskich” cieni
🔘 jak szybko pracować nad rysunkiem, nie opóźniając procesu na długie godziny
BONUS! Omówimy ciekawe i przyciągające wzrok okładki do komiksów manga, kolorowe rozkładówki do stron mangi i piękne plakaty promujące twoją historię.
🎁 Podczas drugiego webinaru czeka NIESPODZIANKA!
Szykuje się wspaniały mangowy kwiecień :) Zapisujesz się raz, i otrzymujesz linki do obu spotkań. Nie przegap!
Prowadzący warsztaty z mangi to doświadczeni concept artyści i twórcy. Dlatego, szkoląc się u nas, będziesz w dobrych rękach 😊
W sieci jest znana pod pseudonimem Sonya Moon.
Współpracowała z Polsko-Japońską Akademią Technik Komputerowych, gdzie prowadziła wykłady z tworzenia postaci i grafiki koncepcyjnej.
Aktualnie pracuje w firmie gamingowej TechTelent jako Senior Artist.
Na swoim koncie ma współpracę przy grach znanej firmy Playrix, pracę nad grą „Gods Unchained”, „MeChat”, okładkami i ilustracjami do książek autorów z list bestsellerów.
Założyłem studio, w którym tworzymy gry, Image Power S.A., więc znam ten proces od podszewki i z różnych stron.
Jestem autorem „Snu Czarownika”, słynnego fabularnego podręcznika Concept Artu, na których "wychowało" się setki concept artystów w Polsce. Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna publikacja po polsku, która dotyczy tej dziedziny. Wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie i jak poprowadzić Cię, żeby wejść schodek wyżej.
Od 11 lat prowadzę szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu w ramach Potęgi Obrazu. Jestem także wykładowcą Concept Artu i Digital Paintingu w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej na wydziale Game Art w Łodzi. Wykształciłem setki osób, widziałem tysiące projektów i mnóstwo problemów na jakie napotykali moi kursanci. Potrafię zająć się każdym indywidualnie i dać feedback, dzięki któremu szybko rusza z miejsca.