Kurs Unreal Engine Master
Stwórz pierwszą własną
grę komputerową
w Unreal Engine 5

Odkryj fascynujący świat tworzenia gier komputerowych wykorzystując Unreal Engine 5 – najpotężniejszy silnik gier na świecie.

Od zupełnych podstaw do pierwszej gry – nie musisz mieć doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy.
15 godzin video – seria 56 tutoriali po 15-20 minut, do oglądania w dowolnym momencie.
Wsparcie na Discordzie – na bieżąco odpowiadamy na Twoje pytania, które mogą się pojawić w trakcie nauki.

Zapisy otwarte, zapraszamy!

User ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser ratingUser rating
🔥 312 absolwentów!
Hero Image

Unreal Engine Master to nowoczesny kurs internetowy wsparciem instruktorów na Discordzie

W naszym kursie nie tylko nauczysz się obsługi potężnego narzędzia jakim jest Unreal 5, ale także odkryjesz kreatywne możliwości, które oferuje. Odkryjesz tajniki projektowania światów, animacji postaci, tworzenia realistycznych tekstur oraz optymalizacji. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym programistą, grafikiem czy miłośnikiem gier, ten kurs pozwoli Ci rozwijać swoje umiejętności i przenieść Twoje pomysły na ekran w formie wciągającej gry komputerowej.

Dołącz do nas i stwórz razem z nami swoje pierwsze arcydzieło w świecie Unreal Engine 5!

56 lekcji video
po 15-20 minut każda

DOSTANIESZ W SUMIE 15 GODZIN NASZYCH TUTORIALI!

Wielka społeczność
twórców gier

OD 10 LAT POTĘGA OBRAZU WYKSZTAŁCIŁA SETKI OSÓB PRACUJĄCYCH W GAMEDEVIE.

Wsparcie na Discordzie

DOSTANIESZ ODPOWIEDŹ NA KAŻDE SWOJE PYTANIE!

Chcesz tworzyć własne gry komputerowe

Dzięki tysiącom gotowych assetów, w tym wielu darmowych lub bardzo tanich, Unreal Engine 5 pozwoli Ci stworzyć pierwszą, w pełni funkcjonalną grę bez konieczności nauki programowania.

Lubisz uczyć się ze wsparciem instruktora

Kursy Potęgi Obrazu to coś więcej niż seria filmów. To przede wszystkim codziennie wsparcie na Discordzie, odpowiemy na każde Twoje pytanie!

Chcesz wyróżnić się na rynku pracy

Na rynku jest tysiące osób poszukujących pracy w concept arcie, ilustracji czy animacji, ale niewiele osób może pochwalić się praktyczną znajomością Unreala. To będzie bardzo ważny punkt w Twoim CV, który wyróżni Cię spośród innych osób aplikujących na to samo stanowisko.

Tagline

Program

Potrzebujesz o tym porozmawiać? Zadzwoń na +48 739 038 640 lub napisz na potegaobrazu@brave.courses 🙂

Moduł 1

Wprowadzenie

Tematy
Wstęp
  • instalacja silnika Unreal Engine
  • nawigacja w viewporcie i modyfikacja okien edytora
  • skróty klawiszowe ułatwiające pracę
  • tworzenie nowego projektu
Tworzenie prototypu - labirynt
  • podstawowe rodzaje obiektów 3D dostępne w silniku
  • tworzenie nowego levelu
  • tworzenie prototypu mapy
Medieval Dungeon assets
  • Instalowanie nowych assetów do gry ze sklepu Epic Games Marketplace
  • poznanie różnych rodzajów widoków w 3D viewport levelu
  • Siatki statyczne - Static Mesh Editor, przypisywanie materiałów i kolizje statycznych obiektów 3D
Umiejętności
  • Stworzysz nowy projekt w silniku Unreal Engine
  • Potrafisz nawigować w oknach silnika
  • Potrafisz dostosować edytor Unreal Engine do swoich potrzeb
  • Stworzysz nowy level
  • Znasz podstawowe obiekty, które można umieścić w grze
  • Wiesz jak edytować elementy levelu - przesuwać je i modyfikować
  • Znasz podstawowe skróty ułatwiające pracę w silniku
  • Stworzysz prototyp mapy i ją przetestujesz
Efekty
  • Instalacja silnika Unreal Engine
  • Instalacja assetów do tworzenia map w grze
  • Stworzenie testowego prototypu levelu
Moduł 2

Level Design

Tematy
Level Design - workflow
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Block design
  • ustawianie domyślnej mapy projektu
  • opcje ułatwiające umieszczanie obiektów na mapie
  • tworzenie mapy za pomocą Block Design dzięki podstawowym obiektom 3D
Podmiana placeholderów na docelowe obiekty
  • podmiana tymczasowych obiektów 3D na gotowe modele
  • praca z wieloma obiektami na mapie jednocześnie
Modelowanie levelu z wykorzystaniem gotowych assetów
  • praca z gotowymi assetami
  • pivot - modyfikacja centralnego punktu obiektu 3D w celu ułatwienia pracy z modelem
  • dobre praktyki związane z budowaniem levelu
Dopracowanie levelu
  • dopracowanie wyglądu mapy za pomocą małych modeli
  • dodawanie realizmu tworzonej przestrzeni za pomocą dostępnych assetów
Umiejętności
  • Znasz etapy konieczne do zaprojektowania i wykonania levelu w grze
  • Wykorzystasz Block Design - projektowanie za pomocą podstawowych obiektów dostępnych w silniku
  • Podmienisz placeholdery - tymczasowe obiekty - na gotowe modele 3D
  • Wykorzystasz rozmaite możliwości silnika, które przyśpieszają pracę przy tworzeniu mapy
  • Wykorzystasz rozmaite możliwości silnika, które przyśpieszają pracę przy tworzeniu mapy
  • Stworzysz i dopracujesz swój pierwszy level
Efekty
  • Stworzenie pierwszego levelu gry opartego na zamkniętej przestrzeni przy wykorzystaniu gotowych assetów.
  • Wymodelowanie pierwszego pomieszczenia swojego projektu z bloczków.
  • Podmiana bloczków pierwszego pomieszczenia projektu na gotowe assety
  • Dokończenie tworzenia pomieszczeń
  • Dopracowanie levelu pod kontem modeli
Moduł 3

Światło

Tematy
Światło I
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Światło II
  • ustawianie domyślnej mapy projektu
  • opcje ułatwiające umieszczanie obiektów na mapie
  • tworzenie mapy za pomocą Block Design dzięki podstawowym obiektom 3D
  • podmiana tymczasowych obiektów 3D na gotowe modele
  • praca z wieloma obiektami na mapie jednocześnie
  • praca z gotowymi assetami
  • pivot - modyfikacja centralnego punktu obiektu 3D w celu ułatwienia pracy z modelem
  • dobre praktyki związane z budowaniem levelu
  • dopracowanie wyglądu mapy za pomocą małych modeli
  • dodawanie realizmu tworzonej przestrzeni za pomocą dostępnych assetów
Umiejętności
  • Wiesz w jaki sposób i jakiego rodzaju światła możesz użyć w silniku Unreal Engine
  • Potrafisz określić wpływ elementów oświetlenia na wydajność swojej gry
  • Dodasz swojej pierwszej mapie odpowiedniego klimatu dzięki wykorzystaniu świateł
Efekty
  • Oświetlenie pierwszego levelu
Moduł 4

Materiały

Tematy
Materiały I
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Materiały II
  • ustawianie domyślnej mapy projektu
  • opcje ułatwiające umieszczanie obiektów na mapie
  • tworzenie mapy za pomocą Block Design dzięki podstawowym obiektom 3D
Umiejętności
  • Dowiesz się czym jest materiał i tekstura i w jaki sposób je wykorzystywać
  • Stworzysz własne materiały i ich instancje, oraz przypiszesz je do obiektów na mapie
Efekty
  • Stworzenie materiałów do wykorzystania na mapie swojego levelu
  • Stworzenie nowego materiału dla czaszki
  • Dokończenie materiału czaszki, stworzenie materiału węgli i jego instancji.
Moduł 5

Fizyka

Tematy
Fizyka obiektów statycznych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • ustawianie domyślnej mapy projektu
  • opcje ułatwiające umieszczanie obiektów na mapie
  • tworzenie mapy za pomocą Block Design dzięki podstawowym obiektom 3D
Umiejętności
  • Wiesz w jaki sposób dodać dynamiki obiektom podczas gry dzięki wykorzystaniu fizyki
  • Ustawisz modele 3D na mapie w sposób losowy dzięki symulacji
Efekty
  • Umożliwienie graczowi na wchodzenie w interakcje z elementami otoczenia dzięki wykorzystaniu fizyki
  • Umieszczenie na sceie obiektów podlegających fizyce.
Moduł 5

Blueprinty

Tematy
Wprowadzenie do Blueprintów - Player Character Blueprint i gra w "olbrzymi bilard"
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Otwieranie drzwi
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Widget Blueprint i Max Step High dla postaci gracza
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Drzwi zamknięte kluczem
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Klucz do drzwi
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Znasz podstawy dotyczące Blueprintów - w jaki sposób je tworzyć i do czego stosować
  • Wykorzystasz klawiaturę do wywoływania zaprojektowanych przez siebie w Blueprincie interakcji

Efekty
  • Zaprojektowanie mechaniki pozwalającej na otwieranie i zamykanie przez gracza drzwi, oraz znalezienie klucza umożliwiającego ich otwarcie
  • Skopiowanie Player Character Blueprint i przypisanie nowego pliku w ustawieniach projektu.
  • Stworzenie "gry w olbrzymi bilard"
  • Stworzenie Blueprintu otwierania drzwi.
  • Wyświetlenie Widgetu "Press E".
  • Przypisanie graczowi Variable HasKey i stworzeniu Blueprintu zamkniętych drzwi.
  • Stworzenie Blueprintu klucza; zad. dodatkowe: dodanie dźwięku do Blueprintu.
Moduł 6

Landscape

Tematy
Wstęp
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Modelowanie terenu
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Landscape Material
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Foliage
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Co poszło nie tak?
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Stworzysz koncept nowego levelu z otwartą przestrzenią.
  • Wymodelujesz teren mapy i pomalujesz go stworzonym przez siebie materiałem imitującym środowisko naturalne.
  • Wymodelujesz teren mapy i pomalujesz go stworzonym przez siebie materiałem imitującym środowisko naturalne.
  • Uzupełnisz mapę roślinnością, skałami i różnego rodzaju małymi assetami tworząc niepowtarzalny świat dla swojego gracza.
  • Nauczysz się w jaki sposób sprawdzić swoją mapę pod kontem wydajności i ewentualnych problemów.
Efekty
  • Stworzenie otwartej przestrzeni - drugiego levelu gry, dzięki wykorzystaniu modelowania terenu, własnych materiałów, modeli imitujących roślinność i innych elementów środowiska naturalnego.
  • Koncept nowej mapy.
  • Stworzyć Landscape w nowej mapie.
  • Modelowanie i malowanie terenu.
  • Dodać Foliage do terenu.
Moduł 7

Dopracowanie warstwy wizualnej

Tematy
Volumes
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Globalne oświetlenie
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Post Proces Volume
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Decal
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Wiesz jak ulepszyć działanie swojego levelu dzięki wykorzystaniu Volumes - elementów zmieniających konkretny obszar mapy
  • Stworzysz obiekt pozwalający na przeniesienie gracza z jednego levelu do drugiego
  • Potrafisz zmienić naturalne światło, wygląd odległej przestrzeni, chmur, mgły i innych elementów atmosfery w celu stworzenia oryginalnego klimatu swojej gry.
  • Znasz narzędzia pozwalające na dopracowanie i ujednolicenie wygląd wszystkich leveli w swojej grze.
Efekty
  • Umieszczenie Trigger Volume w celu przejścia do następnego levelu I uzupełnienie mapy innymi Volume'ami
  • Ustawienie oświetlenia na mapie poprzez wykożystanie Environment Light Mixer.
  • Ustawić Post Process Volume na obu mapach swojej gry i dostosować ich wygląd.
  • Stworzyć decal i umieścić na mapie.
  • Stworzenie znaku kierującego do miejsca przeładowania leveli.
Moduł 8

Postaci i Animacja

Tematy
Skeletal mesh podstawy
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
NPC  Blueprint
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Animation Blendspace i modyfikacja animacji
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Animation Blueprint
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Stworzenie podstawy w postaci Blueprintu Postaci i Blueprintu Animacji dla niegrywalnej postaci, która stanie się przeciwnikiem dla gracza.
Efekty
  • Stworzyć Blueprint NPCa
  • Stworzenie Blend Space Idle - Jog I modyfikacja animacji
  • Stwórz Animation Blueprint
Moduł 9

Sztuczna Inteligencja

Tematy
AI Controller
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Drzewo zachowań podstawy
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Patrolowanie - podstawowe zachowanie NPC
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Perception System i Behavior Three Decorator
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Podążąnie za graczem
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Dowiesz się co jest potrzebne do zaprojektowania sztucznej inteligencji decydującej o zachowaniu niegrywalnych postaci w grze.
  • Poznasz Drzewa Zachowań, to jaką kierują się logiką i wszystkie komponenty, które skłądają się na system podejmowania przez sztuczną inteligencję decyzji.
  • Zaprojektujesz zachowanie niegrywalnej postaci, które pozwoli na patrolowanie twojego levelu, spostrzeganie gracza i podążanie za nim.
Efekty
  • Stworzenie sztucznej inteligencji dla niegrywalnej postaci wroga, pozwalającej na jej samodzielne poruszanie się po mapie, wykrywanie obecności gracza i podążanie za nim.
  • Stworzenie tasku wybierającego losową lokację i zaprojektowanie drzewa zachowań umożliwiającego przemieszczanie się losowo po mapie.
  • Ustawienie Perception System dla gracza i NPCa, zmiana animacjo w zależności od prędkości w AnimBP
  • Nowe serwisy Find Player i Change Speed, sekwencja podążania za graczem i zmiana rotacji NPC
Moduł 10

Mechanika walki

Tematy
Zmiana modelu dla postaci gracza
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Animation Montage - atakowanie terenu
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Anim Montage Notify - zadawanie obrażeń
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Przyjmowanie obrażeń przez NPCa
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
NPC śmierć
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
NPC atakuje
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Gracz dostaje
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
AI NPC atak
Bugi w grze, jak ich szukać i rozwiązywać problemy
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Zagłębisz się bardziej w tematykę animacji, co pozwoli ci na wykorzystywanie ich na potrzeby tworzonej mechaniki walki
  • Dowiesz się jak wywołać animacje w Blueprintach, dzięki czemu stworzysz ciąg reakcji umożliwiających atakowanie, przyjmowanie obrażeń i śmierć postaci na mapie.
  • Nauczysz się w jaki sposób skutecznie testować projektowane przez siebie zachowania, odnajdować problemy i rozwiązywać je, w celu ulepszenia tworzonej przez siebie mechaniki.
Efekty
  • Podstawowa mechanika walki pozwalająca graczowi na atakowanie, zadawanie obrażeń i eleminowanie przeciwników, oraz analogiczną odpowiedź niegrywalnych postaci, opartą na podejmowaniu przez nie decyzji dzięki sztucznej inteligencji.
  • Ściągnięcie Serath i ustawienie jej w Blueprincie gracza
  • Input Attack w ustawieniach, nowy Anim Montage ataku gracza, Slot "DefaultSlot" w Anim Blueprint gracza,  w Player BP wywołanie Montage ataku.
  • Notify w Montage ataku gracza, zaprojektowanie zadawania obrażeń w Blueprincie.
  • 2x Montage dla Khaimery, "DefaultSloty" w jej AnimBlueprint, zmienna Health i Damage w NPC_BP.
  • Zaprojektowanie animacji obrażeń i śmierci w NPC_BP.
  • Zaprojektowanie ataku NPC
  • Zaprojektowanie obrażeń i śmierci gracza.
  • Umieszczenie w drzewie zachowań ataku NPCa I udoskonalenie mechaniki.
  • Wprowadzenie poprawek w mechanice i AI Perception NPCa
Moduł 11

Fizyka Postaci

Tematy
Physics Asset
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Cloth
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Bone Physics
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Stworzysz kolizję dla postaci w swojej grze.
  • Dowiesz się w jaki sposób użyć narzędzia Cloth i kości szkieletu w celu animowania elementów postaci za pomocą fizyki.
  • Udoskonalisz wygląd swojej gry, dodając jej dynamiki podczas poruszania się postaci po mapie.
Efekty
  • Dopracowanie wyglądu postaci w grze dzięki modyfikacji ich kolizji i zanimowaniu niektórych ich komponentów za pomocą fizyki.
  • Physics asset dla postaci gracza i wroga.
  • Symulacja materiału na postaci Khaimery
  • Zasymulowanie fizyki na kościach na postawie Khaimery, nowy task z Montage, poprawienie mechaniki walki.
Moduł 12

Efekty specjalne i dźwiękowe

Tematy
Cascade Particle System i Niagara System
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Dźwięk
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Stworzenie zakończenia
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Poznasz efekty cząsteczkowe i nauczysz się w jaki sposób używać ich w silniku
  • Dodasz do swojej gry muzykę i efekty dźwiękowe, które ubogacą doświadczenie gracza
  • Postawisz przed swoim graczem wyzwanie w postaci bossa opartego na wcześniej tworzonych wrogach
  • Stworzysz zakończenie gry
Efekty
  • W pełni działająca, prosta gra, zawierająca wszystkie podstawowe elementy takie jak: zanimowane postaci, interakcja z otoczeniem, dopracowane wizualnie mapy, mechanika walki, przejścia między levelami, efekty dźwiękowe i wizualne.
  • Dodanie dźwięków do levelu i dla postaci w walce.
  • Stworzenie Child Blueprint bossa i odpowiednia modyfikacja, dodanie zakończenie do przedmiotu czaszki - poszukiwanego artefaktu.
Moduł 13

Wydajność

Tematy
Optymalization Viewmodes - sposoby na sprawdzenie stopnia optymalizacji elementów graficznych na mapie
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Optymalizacja siatek statycznych, Skeletal Meshy i particli za pomocą LODów
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Optymalizacja świateł
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Nanite - system optymalizacji geometrii w Unreal Engine 5
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Merge Ator - narzędzie do łączenia wielu obiektów w jeden
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Poznasz sposoby na optymalizację grafili w silniku Unreal Engine
  • Ulepszysz wydajność swojej gry dzięki wykorzystaniu najnowszych metod optymalizacji w silniku Unreal Engine 5
Efekty
  • Bardziej wydajna, optymalna i płynnie działąjąca wersja twojej gry
  • Dodanie LODów do Static Meshy, Skeletal Meshy i Particli. Użycie Merge Actors Tool do łączenia obiektów na scenie.
Moduł 14

Menu

Tematy
Event Graph w Widget Bluepront - programowanie zachowania elementów interfejsu
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Stworzenie nowego levelu w celu umieszczenia w nimi menu do gry
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Nauczysz się w jaki sposób korzystać  Widget Blueprints w celu stworzenia menu do gry.
Efekty
  • Stworzenie dwóch Widgetów menu I podłączenie ich pod nowy level i Blueprint gracza. Przy zakończeniu gry powrót do levelu z menu.
  • Menu umożliwiające rozpoczęcie gry, pauzę, powrót do gry i jej zakończenie.
Moduł 15

Build

Tematy
Instalacja Visual Studio według wymagań koniecznych do pakowania projektu w Unreal Engine
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Budowanie leveli i sprawdzanie błedów związanych ze stworzonymi mapami
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Ustawienia projektu pod kontem pakowania gryBuild i Output Log
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
  • etapy projektowania nowego levelu w grze
  • tworzenie konceptu nowej mapy
  • projektowanie mapy przy wykorzystaniu elementów modułowych
Umiejętności
  • Dowiesz się co jest konieczne, aby spakować stworzoną przez siebie grę.
  • Sprawdzisz swoją grę pod kontem ewentualnych błedów.
  • Stworzysz swojego pierwszego Builda - gotową wersję gry, którą będziesz mógł zademenstrować każdemu, nawet jeżeli nie posiada on zaistalowanego silnika Unrel Engine.
Efekty
  • Gotowy Build gry - kompletna gra, do której uruchomienia nie jest konieczny silnik Unreal Engine.

LEKCJE DEMO
ZAINSPIRUJ SIĘ!

NAGRANIA WEBINARÓW
POZNAJMY SIĘ!

Prowadząca Kurs

Eleonora Matusiak

Grafik 3D, Unreal Engine Generalist, freelancer.

Przygodę z tworzeniem gier komputerowych rozpoczęła 9 lat temu jako modelarz 3D pracując przy niezależnych projektach takich jak Scamper, czy Archer: The Witch’s Wrath i kierując w nich
zespołami artystów jako team lider.

Początkowo tworząc modele i postaci do gier, rozwinęła swoje
umiejętności w kierunku szeroko pojętej obsługi silnika Unreal Engine.

Absolwentka kursów Potęgi Obrazu dla Koncept Artystów.

Pracowała w Image Power przy takich tytułach jak Ambulance Symulator, Archery Tournament, czy Dieselpunk Wars.

Kto Cię tego nauczy?

Instruktorzy
Unreal Master

Jesteśmy zespołem concept artystów i twórców gier z ponad 10-letnim doświadczeniem w branży. Od lat pomagamy młodym talentom, takim jak Ty, rozwijać swoją pasję i dostać pracę w wymarzonym studiu.

Jakub "Kaktus" Balewicz

Freelance Artist and Game Designer Art Director – Space Tail: Every Journey Leads Home.

Przeszedł wszystkie szczeble kariery Concept Artysty od Juniora aż do bycia Art Directorem. Ostatnio pracował na stanowisku Art Directora przy tytule Space Tail w Longterm Games. Gdzie dużą częścią jego pracy było sprawdzanie i konsultowanie prac innych.

Obecnie pracuje nad nowymi projektami i konsultacjami dla różnych Dev Teamów.

Skończył studia z zakresu Sztuki Nowych Mediów i Animacji. Zawodowo grafiką i ilustracją zajmuje się ponad 10 lat.

Paweł Graniak

Założyłem studio, w którym tworzymy gry,  Image Power S.A., więc znam ten proces od podszewki i z różnych stron.

Jestem autorem „Snu Czarownika”, słynnego fabularnego podręcznika Concept Artu, na których "wychowało" się setki concept artystów w Polsce.
Jest to pierwsza i jak dotąd jedyna publikacja po polsku, która dotyczy tej dziedziny. Wiem na co zwrócić uwagę w tym zakresie i jak poprowadzić Cię, żeby wejść schodek wyżej.

Od 11 lat prowadzę szkolenia z Concept Artu i Digital Paintingu w ramach Potęgi Obrazu. Jestem także wykładowcą Concept Artu i Digital Paintingu w Akademii Humanistyczno Ekonomicznej na wydziale Game Art w Łodzi. Wykształciłem setki osób, widziałem tysiące projektów i mnóstwo problemów na jakie napotykali moi kursanci. Potrafię zająć się każdym indywidualnie i dać feedback, dzięki któremu szybko rusza z miejsca.

Super, że chcesz się uczyć z nami!

14-dniowa gwarancja

Masz prawo rezygnacji do 14 dni od zakupu. Możesz powiedzieć, że to jednak nie dla Ciebie lub nie masz czasu na szkolenie, a my zwrócimy Ci 100% wpłaconych pieniędzy, w ciągu 3 dni roboczych. Niczego nie ryzykujesz. Działamy w zaufaniu.

Nie musisz płacić wszystkiego od razu

Możesz skorzystać z płatności odroczonej przez PayPo i otrzymać dostęp do kursu już teraz, a zapłacić dopiero za 30 dni. Możesz również rozłożyć płatność na kilka rat.

Kurs może opłacić Twój pracodawca

Wielu kursantów wybiera finansowanie z budżetu firmy. Napisz na potegaobrazu@brave.courses jeśli potrzebujesz faktury proforma. Dla zespołów liczących ponad 3 osoby oferujemy dodatkowy rabat.

Cena promocyjna do 10 marca!
490 zł 499 zł
0
dni
0
h
0
m
0
s
Od 11.03 cena 499 zł. Oszczędzasz 250 zł!

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 249 zł

Możesz skorzystać z PayPo i odroczyć płatność o 30 dni lub rozłożyć na kilka rat. Cen brutto, z 23% VAT (otrzymasz fakturę).

Najniższa cena w ciągu 30 dni – 499 zł.

15 godzin nauki w programie Unreal Master prowadzonym przez Eleonorę Matusiak, 3D Graphic Designer w Image Power. Dostęp do nagrań dostaniesz natychmiast po zakupie!
Odpowiedzi na Twoje pytania na Discordzie.
Dostęp do nagrań i społeczności na 12 miesięcy.
Certyfikat dla pracodawcy.
Dołącz teraz. Zapłać później – Możliwość odroczenia płatności na 30 dni lub rozłożenie na raty przez PayPo.
KUP DOSTĘP DO
UNREAL ENGINE MASTER
🔥 62 osoby zapisane, zapraszamy! 🔥

FAQ

Masz dodatkowe pytanie?
Pomożemy szybko!

Paweł Graniak
Kasia Marcyniuk
Pracuję jako grafik w firmie, która produkuje gry komputerowe. Chciałbym rozwinąć swoje umiejętności w zakresie concept artu. Czy mając już pewne doświadczenie, dowiem się na szkoleniu czegoś nowego?

Nasze szkolenia są właśnie dla osób, które już zajmują się szeroko pojętym obrazem. Z pewnością poznasz wiele technik, które będziesz mógł wykorzystać w pracy. Dodatkowo otrzymasz porady i wskazówki co do swojego warsztatu. Zaprezentujemy Ci zupełnie nowatorskie podejście do projektowania postaci, jej atrybutów i otoczenia.

Mam dość dobrze opanowaną sztukę rysunku. Problemem jest dla mnie wymyślanie postaci, środowiska itd. Czy podczas szkoleń będzie mowa o tym, jak poradzić sobie z kreowaniem nowych konceptów?

Owszem, „wymyślactwo” to trzon naszych szkoleń. Pokażemy, jak odblokować wyobraźnię i zmusić ją do współpracy. Zobaczysz, jak łatwe się to okaże w praktyce. Zaprezentujemy także metody, dzięki którym projektowanie postaci i otoczenia jeszcze nigdy nie było tak fascynującym procesem.

Zajmuję się concept artem już jakiś czas, ale czuję, że wciąż mam problemy z podstawami. Czy podczas szkolenia będą poruszane fundamentalne zagadnienia, np. anatomia?

Tak, solidne podstawy to obowiązkowa sprawa. Będziemy sporo pokazywać i tłumaczyć, jak w prosty sposób opanować konstrukcję, anatomię, proporcje itd. Uczestnicy podczas zajęć będą dużo rysować, zwracając uwagę właśnie na te zagadnienia.

Sporo rysuję i maluję, planuję zmienić pracę i zająć się tworzeniem grafik na potrzeby gier komputerowych. Czy dla takiego laika jak ja szkolenia będą zrozumiałe?

Jak najbardziej będą. Nasze szkolenia są skierowane zarówno dla tych, którzy pracują jako graficy koncepcyjni lub ilustratorzy, ale także dla tych, którzy dopiero planują taką ścieżkę kariery. Będziemy zajmować się zagadnieniami, które zarówno dla „świeżych”, jak i doświadczonych rysowników będą ciekawe i atrakcyjne. Każdy zyska dużo nowej wiedzy i przetrenuje ją na zajęciach. Będziemy poznawać zarówno podstawy tworzenia postaci, jak i bardziej złożonych ilustracji.

Potrafię rysować, ale nie skończyłem żadnej szkoły w tym kierunku. Czy Wasze szkolenia są odpowiednie dla mnie?

Oczywiście, nie trzeba mieć wykształcenia artystycznego, aby tworzyć wspaniałe projekty postaci lub środowiska. Wystarczy, że potrafisz rysować i lubisz to. Pozostałe umiejętności, również wiedzę branżową związaną z gamedevem i projektowania na potrzeby topowych firm, poznasz w trakcie kursu. Często to właśnie osoby, które nie mają bardzo charakterystycznego stylu lub nawyków, potrafią elastycznie dostosować się do specyficznych wymogów branży.

Jakie dodatkowe narzędzia potrzebuję i ile one kosztują?

Bardzo przyda Ci się dowolny tablet graficzny. Nie musi być to jednak tablet z górnej półki - możesz zacząć z tym, co już masz. Pracujemy głównie na programie Photoshop (jest on płatny, kosztuje kilkadziesiąt złotych miesięcznie), ale jeśli chcesz używać innego programu to również jest taka możliwość.

Nie wiem, czy dam radę uczestniczyć we wszystkich spotkaniach LIVE. Czy coś mnie ominie?

Spokojnie, wszystkie spotkania są nagrywane! Sporo osób, które biorą udział w kursie samodzielnie układa sobie harmonogram działań, pod swoje możliwości czasowe. Zajęcia LIVE odbywają się wieczorami (czwartki od 18:30 do 20:00), właśnie dlatego, żeby były dostępne dla jak największej liczby osób i nie kolidowały z codziennymi obowiązkami. Zawsze będziesz mieć możliwość powrotu do nagrań, żeby coś sobie przypomnieć i utrwalić albo nadrobić nieobecność na spotkaniu na żywo.

Co jest takiego wyjątkowego w Concept Art Master? Czym różni się od innych szkoleń tego typu?

Podczas kursu bardzo mocno skupiamy się na ciągłym dawaniu feedbacku (z tego zresztą słyną kursy Potęgi Obrazu). Dzięki temu dokładnie wiesz co masz robić, i w jaki sposób. Ani na chwilę (i to prawie dosłownie) nie zostawimy Cię bez merytorycznej opieki. Stawiamy na naukę w grupie, dzięki temu możesz liczyć na wsparcie. Kurs odbywa się w formule kursu kohortowego online, co oznacza, że dołączysz do grupy 100+ ilustratorów, grafików, concept artystów i pasjonatów o podobnych celach. Staniesz się również częścią społeczności na specjalnie stworzonej przestrzeni w ramach platformy Discord.

Zdecydowaliśmy się zatem na interaktywny, kohortowy format Programu zamiast klasycznego kursu opartego o samo oglądanie video na platformie lub zwykłego szkolenia stacjonarnego. Takie podejście zapewnia przyswojenie największej ilości wiedzy w krótkim czasie, a dzięki projektom zaliczeniowym wdrażasz to od razu w swojej pracy i szybciej widzisz konkretne efekty. Nasi kursanci bardzo doceniają również bieżący kontakt z prowadzącym i społeczność skupioną w programie, która dzieli się wiedzą i technikami w zamkniętej, zaufanej grupie o podobnych celach i pasjach.

To zaliczanie zadań domowych brzmi strasznie, nie jestem jeszcze zaawansowanym concept artystą – czy to zaliczę?

Bez obaw! Projekty są opisane szczegółowo i w prostych krokach. Dzięki temu przećwiczysz dokładnie to, czego uczysz się na zajęciach. Niektórzy z naszych studentów zaczynali od zera, a ukończyli kurs projektem z wyróżnieniem!

Na zaliczenie projektu masz czas do 2 tygodni od zakończenia kursu. Nawet jeśli w trakcie trwania kursu coś wybije Cię z toru, damy Ci czas na nadgonienie.

Czy kurs jest praktyczny?

Kurs zawiera elementy teoretyczne oraz mnóstwo praktyki, w tym projekty zaliczeniowe. Wielu kursantów chwali proporcje, jakie zachowaliśmy między teorią a praktyką i twierdzą że to jeden z najlepszych (o ile nie najlepszy) kurs w jakim brali udział! Naszym „secret sauce” bardzo cenionym przez studentów są: prace domowe, praktyczne sesje LIVE Q&A i spotkania z gośćmi specjalnymi – praktykami z branży.

Czy kurs pomaga w karierze concept artysty? Lub czy mogę liczyć na jakieś Wasze wsparcie w zakresie zdobycia pracy lub rekomendacje?

Kurs kończy certyfikat, który potwierdza zdobytą przez Ciebie wiedzę i nowe umiejętności. Jednym kliknięciem zintegrujesz go ze swoim profilem LinkedIn. Certyfikat będzie w języku polskim.

W trakcie kursu poszerzamy zakres technik, które pomogą Ci w pracy zawodowego concept artysty (jeśli wybierzesz właśnie tę drogę). Concept Art Master tworzymy z myślą o tych, którzy chcą rozwijać się jako artyści koncepcyjni i aktywnie szukają nowej pracy, awansu lub dodatkowych zleceń (choć w grupie mamy również wielu hobbystów-pasjonatów).

Najlepszym dowodem na to, są historie naszych absolwentek i absolwentów. Część z nich już w trakcie kursu awansowała lub dostała podwyżkę. Wszyscy zauważyli też zwiększenie ruchu na swoich profilach na LinkedIn, po udostępnieniu informacji, że biorą udział w kursie.

Dodatkowym atutem, na który zwracają uwagę nasi absolwenci jest aspekt społecznościowy. Dzięki interakcji z innymi kursanci, z bardzo różnych branż, nawiązali oni wiele cennych kontaktów branżowych.

Poza tym aktywnie promujemy naszych kursantów m.in. poprzez posty w social mediach oraz filmy na Facebooku, pokazując tam wyróżnione projekty i profile.

Dlaczego mogę Wam zaufać?

W ciągu ostatnich lat wyszkoliliśmy setki concept artystów. Sprawdź opinie kursantów oraz nasz profil na Facebooku. Co więcej, partnerem organizującym jest BRAVE.courses – uznana firma w branży edukacji online, z której programów skorzystało już ponad 2000 specjalistów.

Kiedy startujemy i jak długo to potrwa?

Kurs startuje 20.11.2023 i potrwa do 14.01.2024 ((z tygodniową przerwą na święta).

Ile czasu potrzebuję na ten program?

Najwięcej skorzystasz jeśli poświęcisz ok. 5-10 godzin tygodniowo i ok. 30-50 godzin w sumie na lekcje video, udział w sesjach LIVE i zadania. Skala zaangażowania zależy jednak tylko od Ciebie, część uczestników poświęca więcej czasu, a cześć wybiera dla siebie najciekawsze dla nich elementy.

W jakiej formie jest kurs?

Kurs odbywa się w formule kursu kohortowego online co oznacza, że oprócz nagrań video i materiałów, bierzesz udział w sesjach LIVE prowadzonych przez ZOOM oraz uczysz się razem z całą społecznością kursu, którą znajdziesz na specjalnie stworzonej przestrzeni w ramach platformy Circle.so. i Discord. W trakcie kursu pracujesz też nad własnym projektem zaliczeniowym, czyli pozyskujesz realne umiejętności!

Zdecydowaliśmy na interaktywny, kohortowy format Programu zamiast klasycznego kursu opartego o samo oglądanie video na platformie lub zwykłego szkolenia stacjonarnego, ponieważ takie podejście zapewnia przyswojenie największej ilości wiedzy w krótkim czasie, a dzięki projektom zaliczeniowym wdrażasz to od razu w swojej pracy i szybciej widzisz konkretne efekty.

Nasi kursanci bardzo doceniają również bieżący kontakt z prowadzącym i społeczność skupioną w programie, która dzieli się wiedzą i technikami w zamkniętej, zaufanej grupie o podobnych celach.

Kiedy będą zajęcia LIVE i czy będą nagrywane?

Zajęcia LIVE będą odbywać się w czwartki o 18:30, potrwają 1.5h i będą nagrywane, wiec niczego nie przegapisz nawet jeśli nie będziesz uczestniczyć we wszystkich sesjach na żywo.

Jak długo mam dostęp do materiałów?

Dostęp do wszystkich nagrań, materiałów i społeczności masz na 12 miesięcy od startu kursu.

Jak wygląda program kursu?

Staramy się tworzyć najlepszy program na rynku. Dokładny zakres tematyczny znajdziesz w sekcji Program.

Gdzie mogę oglądać lekcje?

Dostęp do lekcji otrzymasz w ramach naszej platformy, w której główny materiał szkolenia jest przedstawiony w postaci lekcji video, artykułów oraz plików do pobrania – możesz z nich korzystać kiedy chcesz w ciągu 12 miesięcy od startu kursu.

Jak działa społeczność?

Na zawsze, otrzymasz dostęp do naszej (podobno już legendarnej) społeczności na Discordzie. Poznasz innych uczestników oraz skorzystasz ze wzajemnej wymiany wiedzy, inspiracji i feedbacku. Bardzo możliwe, że poznasz też przyszłych współpracowników oraz zyskasz nowe przyjaźnie w branży!

Po zakończeniu kursu dostaniesz również ofertę dołączenia do większej społeczności na ahoy.so gdzie oprócz absolwentów kursu znajdziesz również innych grafików i animatorów.

Gdzie odbywa się kurs?

Kurs odbywa się w 100% online, na specjalnie utworzonej przez nas platformie. Składa się w większości z cotygodniowych sesji LIVE oraz materiałów nagranych wcześniej, które możesz oglądać w swoim tempie. Ważnym elementem jest też moduł społecznościowy, w którym poznajesz innych uczestników oraz dzielisz się wiedzą i doświadczeniem.

Czy dostanę certyfikat? Jakie są warunki otrzymania certyfikatu?

Tak, otrzymasz certyfikat za wykonanie zadań. Certyfikat jednym kliknięciem zintegrujesz z profilem na LinkedIn. Na wykonanie zadań wymaganych do uzyskania certyfikatu masz czas do 2 tygodni od zakończenia kursu.

Ile to kosztuje ?

W sekcji z cennikiem znajdziesz informację o najlepszej dostępnej teraz cenie oraz możliwościach finansowania. Zapraszamy!

Jak opłacić dostęp?

Dostęp opłacisz kartą, przelewem online lub BLIK’iem poprzez EasyCart (bezpośredni link do płatności). Możesz opłacić również na bazie faktury proforma tradycyjnym przelewem lub z budżetu szkoleniowego Twojej firmy – napisz na k.marcyniuk@brave.courses jeśli potrzebujesz proformy.

Czy można kupić na raty i do kiedy je opłacić?

Tak, dajemy możliwość zakupu na 2 raty 0%. Pierwsza jest płatna od razu, a druga w ciagu 14 dni od startu kursu. Raty są obsługiwane przez nas, a nie przez bank, więc nie wpływają na Twoją zdolność kredytową. Działamy w zaufaniu!

Czy można dostać fakturę proforma i zapłacić zwykłym przelewem?

Oczywiście, napisz na k.marcyniuk@brave.courses i podaj dane do faktury.

Czy można sfinansować kurs z budżetu szkoleniowego?

Tak, wielu uczestników dostaje finansowanie z budżetu szkoleniowego. W sekcji z cennikiem znajdziesz link do ulotki dla szefa w PDF, które podepniesz po wniosek po dofinansowanie.

Czy jest gwarancja? Czy mogę zwrócić kurs?

Tak, kurs możesz zwrócić bez dodatkowych pytań do 14 dni po jego rozpoczęciu. Otrzymasz pełny zwrot kosztów wciągu 3 dni roboczych od wysłania do nas maila z prośbą o zwrot. W poprzednich edycjach o zwrot poprosiły w sumie tylko 4 osoby na ponad 300 uczestników (z przyczyn osobistych) – postaraliśmy się, żeby jakość kursu była na najwyższym poziomie! Dajemy jednak gwarancję, więc niczym nie ryzykujesz.

Gdzie jest regulamin?

Regulamin znajdziesz tutaj.

Czy dostanę fakturę?

Tak, otrzymasz fakturę automatycznie po zakupie dostępu. Jeśli wybierzesz płatność na raty, również dostaniesz od razu fakturę (na kwotę równą wpłaconej racie).

Kiedy będzie kolejna edycja?

Na razie skupiamy się na organizacji tej edycji i nie planujemy jeszcze kolejnej. Zapraszamy do dołączenia, tym bardziej, że dostęp do materiałów i nagrań dostaniesz na 12 miesięcy:)

Zacznij swoją przygodę
z Unreal Engine!
Ze wsparciem instruktorów i świetną społecznością!

0
dni
0
h
0
m
0
s